Asgari Ücret Tespit Komisyonu ilk toplantısını 2 Aralık Pazartesi günü yapacak.
İşçi, işveren ve hükümet temsilcilerinden oluşan Asgari Ücret Tespit Komisyonunun 2020’de geçerli olacak asgari ücreti belirleme kapsamındaki ilk toplantısı 2 Aralık Pazartesi günü yapılacak.
Mevcut asgari ücret net 2 bin 20 lira
Asgari ücret, halen brüt 2 bin 558 lira 40 kuruş, net 2 bin 20 lira 90 kuruş.
Brüt 2 bin 558 lira 40 kuruş olacak asgari ücrette, 358 lira 18 kuruş SGK primi, 134 lira 32 kuruş gelir vergisi, 19 lira 42 kuruş damga vergisi ve 25 lira 58 kuruş işsizlik sigortası işçi payı kesintileri söz konusu.
İşverene maliyeti
2 bin 558 lira 40 kuruşu brüt asgari ücret, 396 lira 55 kuruşu SGK işveren primi ve 51 lira 17 kuruşu işsizlik sigortası işveren primi olmak üzere toplam 3 bin 6 lira 12 kuruş.
Kaynak: TRT Haber
Türkiye’nin ev sahipliğinde düzenlenecek Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Konferansı COP31 için hazırlıklar tamamlandı. Antalya, 196…
UEFA Şampiyonlar Ligi'nin 4. haftasında sahasında Almanya temsilcisi Stuttgart'ı konuk eden Galatasaray, rakibini 2-0 mağlup…
Artık market yöneticileri, tüketicinin bilgilenme hakkının önüne geçmek için akıllara ziyan yöntemlere başvuruyor. Etiketler üzerinde…
Sosyal medyada çocukları korumaya yönelik yeni düzenleme bugün yürürlüğe girdi. Yeni düzenlemeyle 15 yaşından küçük…
İstanbul’da etkili olan kuvvetli sağanak, kent genelinde hayatı felç etti. Şiddetli yağış nedeniyle yollar göle…
Kanal D Ana Haber’de tüketicilere önemli uyarı: Yetkili servis bilgilerini SERBİS’ten kontrol edin Tüketici Birliği…