Fatih Terim: Kimin ne dediğine dönünce bakacağız

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, karşılaşma sonrası Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un kendisine yönelik açıklamalarıyla ilgili konuştu.

Basın toplantısında Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un kendisine yönelik açıklamalarının sorulması üzerine Fatih Terim “Merak ediliyorsa maçtan önce öğrendim. Yani eğer hedef buysa… Avrupa’nın en büyük futbol organizasyonunda burada olmayanlarla ilgili konuşmayalım isterseniz, rica ediyorum. Sicilin parayla, nüfuzla, reklamla doldurulamadığı yerdeyiz çünkü. Kimin ne dediğine dönünce bakacağız. Değerse cevabını alacak herkes. Cevabını vereceğiz. Şimdiye kadar kim aldıysa herkes alacak. Değer bulduğumuz şeyleri eğer gerekirse cevap vereceğiz. Hiç kimse merak etmesin.” ifadelerini kullandı.

UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu ilk haftasında Club Brugge ile golsüz berabere kalan Galatasaray’ın teknik direktörü Fatih Terim, deplasmanda yenilmedikleri için avantaj elde ettiklerini söyledi.

Karşılaşmayla ilgili konuşan Fatih Terim, her maçın hikayesinin ayrı olduğunu, bugüne bakıldığında ise Club Brugge’un “çok kaliteli bir takım” görüntüsü çizmese de “çok tehlikeli bir takım” olduğunu kaydetti.

Tecrübeli teknik adam, gol yemedikleri için memnun, atamadıkları için de üzgün olduğunu belirterek, şu ifadeleri kullandı:

“Eğer öne geçseydik oyun daha değişik oynanabilirdi ama Luyindama ile Marcao’yu da sayarsak 7 oyuncu ilk defa Şampiyonlar Ligi’nde bir maça çıktı Galatasaray formasıyla. Bu 7 oyuncunun Kasımpaşa maçını sayarsak beraber oynadıkları ikinci maç. Dolayısıyla gelecek günler, gelecek maçlar Galatasaray lehine işleyecektir. Bugün beni sevindiren başka bir taraf da 60. dakikadan sonra fiziğimizin yukarıda kalıp bizim oyunu domine etmemiz. Bu sevindirici. Dolayısıyla deplasmanda yenmek için uğraştık olmasını da isterdik ama yenilmediğimiz için avantajlı bir şekilde evimize dönüyoruz. Çok uzun zamandır gol yemeden döndüğümüz var mı yok mu onu da bilmiyorum ama her geçen gün daha iyi olacağımızı söyleyebilirim. Bugün o mesajı verdi oyuncularımız.”

“Babel o pozisyona çok üzüldü”

Fernando Muslera ve Ryan Babel’in performanslarına ilişkin soruyu yanıtlayan Terim, Babel’in sarı-kırmızılılar için çok önemli bir oyuncu olduğunu söyledi.

Terim, Babel’in kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyona işaret ederek, “O pozisyona çok üzüldü. Bence maç boyunca da onu yaşadı. Esasında o kadar iyi niyetli ki, ilk adamı geçtiğinde takıldı, düşebilirdi. Vurdu ona çünkü. Kırmızı kart da olabilirdi belki ama gol atmaya gitti. Olmadı.” diye konuştu.

Bazı oyuncuların oynayarak büyük fayda sağladığı gibi sadece ismiyle bile takıma faydası olabileceğini vurgulayan Terim, “Babel İstanbul’da atar ödeşiriz.” dedi.

Fatih Terim, Muslera’ya ilişkin ise kendisinin takımın kaptanı ve özverili bir oyuncu olduğunu, bugün de sahanın en iyileri arasında yer aldığını söyledi.

“Belhanda bizim için anahtar bir oyuncu”

Sakatlığı nedeniyle bugün forma giyemeyen Younes Belhanda’ya ilişkin soruya ise Terim, Belhanda’nın hücumla olan ilişkisinin bugün orta sahada oynayan Nzonzi, Seri ve Lemina’da olmadığını bildirdi.

Terim, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Onlar bizim için önemli ama Belhanda bizim için anahtar bir oyuncu. İnşallah bir an önce aramıza katılır. Lemina için 3-4 ay oynamamak kolay bir şey değil. Önümüzdeki günlerde takıma daha da iyi katkıda bulunacak.”

Seri’nin daha da iyi olması gerektiğinin altını çizen Terim, bu oyuncunun iyi mücadele ettiğini belirtti.

Deneyimli teknik adam, Nzonzi’nin ise ilk yarıda geçmişe oranla daha tutuk olduğunu ama ikinci yarı çok daha iyi olduğunu kaydetti.

Fatih Terim, Avrupa’da oynayan Türk takımlarına da başarılar diledi.

Kaynak: AA

Son Haberler

Türkiye’nin en uzun ve en hızlı metro hattı açıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, açılışını gerçekleştireceği Halkalı-İstanbul Havalimanı Metro Hattı'nın Halkalı-Arnavutköy kesiminde incelemelerde bulundu. Hattın…

3 gün ago

Nasihat Devri Bitti…

Geçtiğimiz hafta, Dünya Kupası'nın başlaması dışında en önemli gündem maddelerinden biri, beyaz et sektörüne yönelik…

6 gün ago

ABD ile İran Anlaşmaya Vardı

ABD ile İran arasında yürütülen müzakereler anlaşmayla sonuçlandı. Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, tarafların barış anlaşmasına…

1 hafta ago

Sahte Servis Tuzağına Dikkat!

Yaz gelince tamir ve tadilat işleri başlıyor. Elimizden geldiğince kendimiz işleri kotarmaya çalışıyoruz. İşler boyumuzu…

2 hafta ago

Bizim Çocuklar Dünya Kupası yolunda

2026 FIFA Dünya Kupası'nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımımız, hazırlıklarını sürdürmek üzere ABD'ye gitti.…

3 hafta ago

Kurban Bayramı tatilinde 70 kişi trafik kazalarında hayatını kaybetti

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Kurban Bayramı süresince vatandaşların huzur ve güvenliği için 334 bin 17…

3 hafta ago